tiistai 28. helmikuuta 2017

Kaksi kuukautta laskettuun aikaan


...Ja mikä olisi parempi tapa juhlistaa sitä kuin SAIKULLE jääminen! Poskiontelo-ongelmista ja yleisestä uupumuksesta tärähti sairaslomaa äippäloman alkuun asti - mistä olen pöllämystynyt, sillä odotin saavani korkeintaan viikon saikkua. Siis erittäin tyytyväinen kyllä olen! Tänään jätän työpaikan taakseni epäuskon vallassa - miten olenkaan tätä odottanut! Olen ollut sangen uuvuksissa viime viikot. Tästä alkaa oma aikani, minun ja H:n oma aika sekä uuden kodin rauhallinen laitteluaika. Parasta, parasta, aivan parasta. Huhhuh, puhhuh. Rakkautta kaikille!

4 kommenttia:

  1. Hui kun aika menee nopsaan! On ollut kyllä kiva seurata toisen itsellisen taivalta, vaikka omani onkin vasta alussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun seurailet, ja kiva seurata sua myös! ^^ On tää ihmeellinen taival. Ja kaikessa ihmeellisyydessään sulautuu osaksi muuta elämää - ja etenee tosi nopeasti. Vaikka toisaalta hitaasti! Jännä homma. ;) <3

      Poista
  2. Onnea, mutta hoidathan nyt itseäsi kuntoon heti alussa etkä esimerkiksi laita kotiasi oman voinnin kustannuksella. Mihin aikoihin sun LA olikaan? Paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli tosi tärkeä muistutus, kiitos! <3 Nyt olen jo aika terveenä, mutta keho on yhä heikkona ja mieli myllerryksessä: uusi koti, uudet kulmat ja kuviot, ei enää töitä. Kummallista. Laskettu aika on huhtikuun lopussa. :)

      Poista